گوگل دنس google dance یا رقص گوگل الگوریتمی است که بطور مستقیم از طرف گوگل تایید نشده است، اما بررسی ها و تحقیقات ما نشان میدهد که این الگوریتم وجود دارد.

گوگل دنس یا رقص گوگل نام یکی از الگوریتم های گوگل است که شاید باعث هراس مدیران سایت ها شود. این الگوریتم در بین سئو کاران حرفه ای، با نام پاندا دنس نیز معروف است. این الگوریتم جزء یکی از مهم ترین الگوریتم های گوگل می باشد. اگر این الگوریتم را به طور کامل بشناسید، قادر خواهید بود با سرعت خیلی زیادی پیشرفت کنید و جایگاه وبسایت خود را به طور چشم گیری بهتر کنید. با طراحان مفتخر همراه باشید تا با شما بیشتر در مورد گوگل دنس صحبت کنیم:

الگوریتم دنس گوگل (Google Dance) چیست؟

این الگوریتم، یک الگوریتم کنترل وضعیت سئو سایت می باشد. کار این الگوریتم، به این صورت است که صفحات وبسایت شما را برای مدت زمان نامشخصی از نتایج گوگل حذف می کند و یا رنک را به شدت افزایش می دهد. در این مدت که می تواند از چند ثانیه تا چند هفته زمان ببرد، سایت شما توسط الگوریتم دنس گوگل به طور کامل بررسی خواهد شد.

اهمیت این الگوریتم، این است که تغییرات شما به طور کامل در گوگل توسط این الگوریتم به طور کامل بررسی خواهد شد تا کار های شما برای سئو مشخص شود. با حذف سایت از گوگل، مدیران سایت ها استرس خواهند گرفت و شروع به انجام کارهایی برای بهبود سئو خود می گیرند. این تغییرات هستند که باعث می شوند سایت شما بعد از گذراندن این الگوریتم، چه رنکی داشته باشد. اگر اصول سئو را به طور کامل در این دوره زمانی رعایت کنید، در نهایت احتمال اینکه رنک شما بهتر از قبل باشد بیشتر است.

تشخیص اینکه آیا علت حذف سایت شما از گوگل، الگوریتم دنس گوگل است یا علت دیگری دارد، کار ساده ای نیست و می بایست به متخصصین سئو سایت برای تشخیص این مورد مراجعه کنید. پس اگر بدون انجام کارهای غیر مجاز یا همان سئو کلاه سیاه دچار تغییرات ناگهانی و یا از گوگل حذف شدید عجولانه تصمیم نگیرید و سعی کنید اصولی تر کار کنید، مطمئنا پس از خروج از این الگوریتم، نتیجه خوبی مشاهده خواهید کرد.

در صورت تمایل این مطلب را به اشتراک بگذارید