آیا تا به حال در مورد اینکه ویترین مغازه تان را به صورت ۲۴ ساعته در معرض دید عموم قرار دهید فکر کرده اید؟ به نظر شما اصلا چنین چیزی امکان پذیر است؟

بد به دل خود راه ندهید؛ منظور ما از این سوالات این نیست که شما به صورت ۲۴ ساعته کرکره مغازه خود را باز نگه دارید و یا خودتان به صورت شبانه روزی در فروشگاه لوازم آرایشی تان حضور داشته باشید.

امروز قصد داریم راهی را به شما نشان دهیم که حتی زمانی که مغازه تان بسته است شما به اندازه روزهایی که درب فروشگاه باز است محصولات خود را به فروش برسانید.

راهکاری که قصد داریم امروز ارائه دهیم از جمله خدماتی است که شرکت طراحان مفتخر ارائه می کند. اگر دوست دارید بدانید این شرکت چگونه می تواند به شما کمک کند ادامه این متن را مطالعه کنید.

مزایای طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی

شاید برخی با دیدن تیتر لزوم وجود سایت برای فروشگاه های تخصصی لوازم آرایشی این جمله را بیان کنند که هیچ دلیل و ضرورتی برای تاسیس یک سایت مخصوصا در این حوزه کاری وجود ندارد؛ این افراد کاملا در اشتباهند.

ما در ادامه دلایلی بسیار منطقی برای شما عنوان خواهیم کرد که هر کسب و کاری برای آنکه بتواند موفق تر عمل کند باید یک سایت فعال و بروز داشته باشد. از جمله دلایل داشتن یک سایت فروشگاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خریدی بدون محدودیت از فروشگاه اینترنتی

باید این نکته را قبول کنیم که فروشگاه هایی که به صورت حضوری محصولات خود را به فروش می رسانند همواره با محدودیت هایی مواجه هستند. از جمله این محدودیت ها می توان به محدودیت در صبر و حوصله فروشندگان، محدودیت در فضایی که مشتری بتواند با خیالی راحت تمام محصولات را ببیند و در نهایت نیز همان چیزی است که دلخواهش است را انتخاب کند، محدودیت در نشان دادن تمام برندهایی که از یک محصول در اختیار است و غیره.

مسلما اگر اصولا انسان منصفی باشید شما نیز این نکات را تایید خواهید کرد. تمام این مسائل و محدودیت ها باعث می شوند که یک مشتری نتواند با خیالی راحت و با اعصابی آرام آن چیزی که دوست دارد را انتخاب کند.

وقتی شما به عنوان یک فروشگاه لوازم آرایشی، سایت تاسیس می کنید به مشتری اجازه می دهید تا با فراغ بال و بدون اینکه صاحب فروشگاه دائما به او غر بزند، خرید خود را انجام دهد. اینکه شما اجازه دهید مصرف کنندگان لوازم آرایش صورت که به فروشگاه شما قدم می گذارند در نهایت آرامش خرید کنند می تواند یکی از رموز موفقیت شما باشد و این کار نیز تنها با طراحی سایت امکان پذیر خواهد بود.

فرض کنید یک شخصی دنبال خرید ریمل چشم است و نمیداند که چه برند، چه مدل و حتی چه قیمتی میخواهد، حالا با ورود به سایت و دیدن تمامی محصولات و خواندن مشخصات و مقایسه آنها میتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

تبدیل شدن به یک فروشگاه ۲۴ ساعته

مزیت دیگری که تاسیس و طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی می تواند برای شما به همراه داشته باشد، تبدیل شدن فروشگاه حضوری تان به فروشگاه شبانه روزی است. این تبدیل و تغییر نه تنها برای شما به عنوان صاحب فروشگاه بسیار سودمند است بلکه برای مشتریان شما نیز بسیار پر فایده ظاهر می شود.

اگر بتوانید محصولاتی که در سایت ارائه می دهید را مستقیما به دست مشتری خود برسانید بدون شک میزان افرادی که از شما خرید می کنند به چندین برابر افزایش پیدا می کند.

با طراحی سایت، مشتری فرصت دارد تا تمام محصولات شما را یک به یک بازدید کرده و با مقایسه آنها از نظر کیفیت و قیمت بهترین را انتخاب کنید.

این فرصت بی نظیر و سودآور تنها از طریق طراحی سایت برای فروشگاه های لوازم آرایشی امکان پذیر خواهد بود. البته نکته ای که باید در مورد آن دقت داشته باشید این است که در حوزه طراحی سایت نمی توان به هر شرکتی اعتماد کرد. قبل از هر گونه اقدام جدی سعی کنید یک شرکت معتبر و حرفه ای بیابید و سپس کار خود را به آنها بسپارید.

شرکت طراحان مفتخر و طراحی سایت

تا بدین جا با مزیت هایی که سایت ها برای کسب و کارها و خصوصا برای فروشگاه های لوازم آرایشی به همراه دارند آشنا شدیم. البته این تنها بخشی از مزیت هایی است که ما برایتان عنوان کردیم و امتیازات مثبتی که در نظر گرفتن یک سایت می تواند برایتان به بار آورد را در حین کار متوجه خواهید شد.

تمامی این مزیت ها زمانی شامل حال شما خواهد شد که یک سایت حرفه ای و بدون عیب و ایراد برای شما طراحی شود. یک سایت تنها یک ویترین برای نمایش محصولات نیست و نباید تنها به همین شکل به آن نگاه کرد. سایتی که طراحی می شود باید به نحوی باشد که بازدید کننده و مخاطب دچار سردردگمی نشده و از حضور در سایت نهایت لذت را ببرد.

ما در شرکت طراحان مفتخر سعی خواهیم کرد سایتی طراحی کنیم که بتواند همه نیازهای مخاطب را به خوبی پاسخگو باشد. پشتیبانی از وب سایتی که طراحی می شود نیز یکی از اولویت های کار ما در طراحی سایت است.

در صورت تمایل این مطلب را به اشتراک بگذارید